هم‌زمان با روز پرستار انجام شد
هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت زینب‌س و روز پرستار جعی از مسئولان شهرستان اردکان با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان ضیایی، ضمن ملاقات با پرستاران، با اهدای گل از زحمات و تلاش‌های آنان تقدیر کردند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی در این برنامه؛ سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) را روز تکریم انسان‌های خالص و مخلصی دانست که فداکارانه و مهربانانه در راه التیام آلام دردمندان و مرهم‌نهادن بر زخم بیماران گام برمی‌دارند.
 
 
فرماندار اردکان گفت: حرفه پرستاری، تلفیقی از صبر و فداكاری است و پرستاران، رسالت سنگين صبوری در برابر ناملایمات و کمک به نیازمندان و نوع بشر را به درستی و خوبی انجام می‌دهند.
 
نماینده عالی دولت افزود: هرچند دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول سلامت کوشیده است شاخص‌های سلامت را در جامعه ارتقا بخشیده و خدمات مناسبی به مردم ارائه نماید؛ اما به نظر می‌رسد در حوزه پرستاران هنوز باید اقدامات مهم‌تر و بزرگ‌تری انجام شود.
 
وی در این برنامه ضمن تبریک میلاد الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س)، مراتب تقدیر خود را از زحمات پرستاران و بهورزان شریف اعلام داشت و برای پرستاران آرزوی توفیق کرد.