شورای فرهنگ عمومی شهرستان مصوب کرد
فرماندار اردکان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که در دفتر امام‌جمعه و رئیس این شورا برگزار شد؛ بر لزوم تدوین شیوه‌نامه‌ی برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان تأکید کرد.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی با بیان این‌که باید از اعمال سلیقه و توسل به جنجال در اجرای برنامه‌های مختلف جلوگیری شود؛ افزود: همه قوانین مصوب در جمهوری اسلامی ایران توسط نهادهای عالی مرتبط بررسی و مطابقت آن با شرع مقدس مورد تأیید قرار می‌گیرد.
 
 
فرماندار اردکان گفت: حقوق‌دانان و فقهای شورای نگهبان به‌صورت پیوسته مصوبات مجلس شورای اسلامی را بررسی می‌کنند و این‌که برخی بخواهند با اعمال سلیقه و تفسیر به رأی، قانونی‌بودن یا شرعی‌بودن این مصوبات را زیر سؤال برده و تصمیمات جزیره‌ای بگیرند؛ قابل پذیرش نیست.
 
 
نایب‌رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اردکان تصریح کرد: باید نیازهای روز جامعه را شناخت و راه آن، بازگشت به نظر و آرای مردم است. باید پذیرفت که مردم یکسان فکر نمی‌کنند و باید خواسته‌های همه را به رسمیت شناخت.
 
 
وی تغییر نسل و سبک زندگی مردم و عدم نیازسنجی از خواسته‌های نسل جدید را از عوامل بروز نارضایتی و روی‌گردانی جوانان از برخی مسائل دانست و گفت: روش‌های مدیریتی باید براساس نیازهای روز باشد و با سبک‌های قدیمی نمی‌توان نیازهای امروز جامعه به‌ویژه جوانان را پاسخ گفت.
 
 
مقیمی با اشاره به نتایج انتخابات ۲۹ اردی‌بهشت سال‌جاری گفت: مردم با صدای بلند به سیاست‌های آقای روحانی در همه مسائل سیاسی، فرهنگی، هنری و... رأی داده‌اند و کسانی که تا این‌حد به برگزاری برنامه‌های موسیقی و... واکنش نشان می‌دهند؛ باید در برابر فسادهای رخ‌داده در دوره‌های قبل نیز واکنش درخور و شایسته‌ای نشان می‌دادند.
 
 
فرماندار اردکان با برشمردن ویژگی‌های فرهنگی و مذهبی مردم اردکان، تدوین شیوه‌نامه‌ی برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و... در شهرستان را امری ضروری دانست.
 
 
در این جلسه مصوب شد کارگروهی متشکل از نمایندگان ارگان‌های مرتبط کار تدوین شیوه‌نامه برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و... منطبق با وضعیت فرهنگی شهرستان را انجام داده و برای بحث، تبادل‌نظر و تصویب، آن‌را به شورای فرهنگ عمومی شهرستان ارائه نماید.