گزارش تصویری/

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، « حسین اسماعیلی » در بازدید تعدادی از روستاهای بخش خرانق ضمن با اهمیت خواندن توسعه و عمران مناطق محروم و روستایی در دولت یازدهم خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به روستاها و توجه به توسعه و پیشرفت مناطق محروم یکی از اهداف دولت تدبیر و امید می باشد.

 

وی با تاکید بر همکاری و تعامل ادارات در راستای  خدمت رسانی مطلوب و به موقع به مناطق روستایی شهرستان اردکان بویژه بخش محروم خرانق، افزود: از دستگاه های اجرایی و متولی امر می خواهیم تا نسبت به رفع مشکلات روستاهای بخش های شهرستان در زمینه آب شرب، برق، راه و خدمات ارتباطی چون تلفن همراه و ثابت و نیز بهسازی روستاها اقدام کنند.

 

فرماندار اردکان در سفر یکروزه خود به بخش خرانق با حضور در جلسه شورای ترافیک این بخش با اشاره به از خودگذشتگی و فداکاری امدادگران هلال احمر و نظارت دقیق مامورین پلیس راه افزود: خدمت رسانی بموقع و نظارت دقیق مامورین پلیس راه تاثیر بسازی در کاهش ترافیک، تصادفات و همچنین امدادرسانی بموقع به حادثه دیدگان داشته که باید به مسئولان امر بویژه فرماندهی پلیس راه خرانق، رئیس سازمان جمعیت هلال احمر اردکان و داوطلبین مستقر در پایگاه امداد و نجات خرانق خسته نباشید ویژه گفت.

 

در ادامه فرماندار اردکان با حضور در محل احداث مجتمع صنعتی خرانق، از اجرایی شدن این طرح بعنوان بزرگترین مجتمع صنعتی این بخش یاد کرد و افزود: با راه اندازی این مجتمع به زودی مشکل اشتغال مردم این بخش مرتفع و موجبات رونق اقتصادی در بخش وسیع خرانق  فراهم خواهد شد.

وی سپس به همراه « محمدرضا حاتمی » مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان با حضور در روستای ساغند از طرح حفر چاه، انتقال  و شیرین سازی آب به این روستا بازدید کرد.

 

حضور در جلسه شورای رستاهای مغستان و ساغند و بررسی مشکلات مدارس این روستاها بخش پایانی سفر فرماندار اردکان به بخش خرانق بود.

 

در این بازدید که تعدادی از مسئولان شهرستان، بخشدار خرانق، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش خرانق نیز حضور داشتند در خصوص مشکلات مردم این بخش از جمله طرح های هادی، جاده روستایی، برق و آّب نیز بحث و تبادل نظر شد.