به همراه جمعی از مدیران فولاد کشور انجام شد
مهندس عباسعلی روستایی فرماندار و محمدرضا تابش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همراه با مهندس کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه فولاد کشور،مدیران پروژه های فولاد شهرستان از کارخانه گندله سازی اردکان بازدید نمودند.
در ابتدای این بازدید و طی نشستی ، نماینده مردم اردکان با تشکر از کلیه مسئولان دولتی ،وزراء و افرادی که در مقاطع مختلف در جهت راه اندازی طرحهای مختلف صنعتی و معدنی در شهرستان اردکان تلاش نموده اند، ابراز امیدواری کرد تا با حضور مهندس کاظمی در رأس مجموعه توسعه پروژه های فولاد کشور،این تلاشها تداوم یابد.
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره هم رزم دوران دفاع مقدس شهید ناصر کاظمی از شخصیت، تخصص و تعهد مهندس کاظمی به نیکی یاد کرد و تصریح کرد: با مدیریت ایشان روند توسعه طرحهای فولاد در کشور با سرعت بیشتری ادامه یابد. 
در ادامه مهندس کاظمی از پیگیریهای موثر نماینده اردکان در ایجاد و به سرانجام رسیدن پروژه های فولاد در استان یزد و شهرستان اردکان به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: با توجه به زیرساختهای مناسب در اردکان و بررسیهای انجام شده و توجیه فنی و اقتصادی طرحهای فولاد در اردکان ،یک واحد  تولید فولاد جدید با ظرفیت یک میلیون تن به تصویب رسیده که در آینده ای نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز میشود.
در ادامه حاضرین از کارخانه گندله سازی و طرحهای فولاد اردکان بازدید نمودند.در این بازدیدها،مهندس فرشاد مسئول پروژه فولاد غدیر ایرانیان ،با اشاره به آغاز فاز اول این طرح اظهار داشت : با خرید تجهیزات لازم و پس از نصب در اوایل سال آینده ،امیدواریم این پروژ در آذرماه 88 به بهره برداری برسد.
همچنین مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی چادرملو و مجری طرح گندله سازی و مدیر عامل فولاد ارفع نیز گزارش مبسوطی از روند تولید و طرحهای توسعه ای مجموعه های تحت مدیریت خود ارائه نمودند.
در پایان نیز حاضرین ضمن بازدید از کارخانجات پوشش گستر و نساجی آفرین اردکان ، از نزدیک با روند اجرایی این طرحها آشنا شدند.