همزمان با هفته بهداشت روان برگزار شد؛
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، «هادی مقیمی» در بازدید از این مراکز با بیان اینکه افزایش یادگیری مهارت های زندگی در کاهش گرایش مردم به آسیب های اجتماعی موثر است افزود: ترویج ارزش های دینی و اخلاقی در جامعه و عمل به آموزه های اسلامی توسط والدین در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش مهمی ایفا می کند.
 
فرماندار اردکان آگاه سازی افراد جامعه به ویژه نسل جوان و خانواده های آنان را در این خصوص ضروری دانست و اظهار داشت: هر چه در محیط خانوادگی، اجتماعی باورها و اعتقادات دینی عمیق تر باشد، ضریب دستیابی به سلامت اخلاقی و اجتماعی بیشتر می شود.
 
وی با تاکید بر این که در بروز آسیب های اجتماعی، عوامل متعددی دخیل هستند، ادامه داد: باید این عوامل شناسایی و برای پیشگیری از آنها راهکار مناسب اندیشیده شود.
 
مقیمی فعالیت مراكز مشاوره را بسیار ارزشمند دانست  و گفت: امیدواریم  با وجود  این مراکز شاهد کاهش  هر چه بیشتر ناهنجاری های اجتماعی و مشکلات خانوادگی درسطح شهرستان باشیم.
 
گفتنی است طی این برنامه که به مناسبت هفته بهداشت و روان برگزار شد از بخش روانپزشکی و مرکز خدمات جامع سلامت شماره بیمارستان ضیایی،  و شبکه بهداشت و درمان اردکان و چند مرکز مشاوره بهزیستی از سوی مسئولان حاضر بازدید به عمل آمد.