نوربخش در مراسم افتتاح دو خوابگاه دانشجویی در اردکان:
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور در مراسم افتتاح دو خوابگاه خیری دانشجویی پسران و دختران شهرستان اردکان گفت: در شرایط کنونی اقتصاد باید دست خیران را به گرمی فشرد و با تقویت نهادهای غیردولتی، امور را به مردم واگذار کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، محمدتقی نوربخش با گرامی‌داشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر از آنان به عنوان مدیران مردمی و مردم‌دار یاد کرد و افزود: انقلاب اسلامی ما بر پایه خواست و اراده مردم شکل گرفته و «مردمی‌بودن» یکی از ارکان نظام ماست.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر مشارکت مردم به عنوان یک سرمایه اجتماعی تقویت شود و کار اعتمادسازی متقابل بین مردم و دولت صورت گیرد؛ نتایج بسیار و درخشانی در انتظار ما خواهد بود.
 
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بیان داشت: از افتخارات این سازمان، اداره‌شدن آن توسط مردم و قشر شریف کارگر است و نظام تصمیم‌گیری، ساختار و تأمین منابع مالی آن توسط خود مردم صورت می‌گیرد.
 
در این مراسم که با حضور استاندار، نماینده و فرماندار اردکان و جمعی از مدیران استان و شهرستان نیز حضور داشتند؛ دو پروژه خیری خوابگاهی به بهره‌برداری رسید.
 
گفتنی است خوابگاه دانشجویی پسران اردکان با ظرفیت اسکان ۲۸۸ نفر، اعتبار ۵۵ میلیارد ریال و زیربنای ۴۵۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۶۷.۵۰۰ مترمربع به همت مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو ساخته و تکمیل شده است.
 
همچنین خوابگاه خیری دخترانه درخشان اردکان از محل اعتبارات خیری در زمینی به مساحت ۹۸۶۰ مترمربع و زیربنای ۵۴۴۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید. این خوابگاه دانشجویی، ظرفیت اسکان ۲۶۴ نفر را داراست.