هادی مقیمی در جلسه شورای اداری شهرستان:
فرماندار اردکان در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان اردکان اظهار امیدواری کرد با همدلی ملت و دولت؛ شاهد شکوفایی بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی باشیم.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی از ثبت جهانی یزد به عنوان یک رخداد بی‌نظیر در سال ۹۶ یاد کرد و گفت: اردکان نیز باید نقش مهم خود را در مثلث گردشگری اصفهان، یزد و شیراز ایفا کند.
 
فرماندار اردکان در ادامه به فعالیت‌های صورت‌گرفته در شهرستان در سال اخیر اشاره کرد و گفت: گازرسانی به روستاهای بخش عقدا و افتتاح پروژه‌ها با اعتبار بی‌سابقه ۳۲ هزار میلیارد ریال، تأمین اعتبار و آغاز ساخت مرکز تحقیقات محیط‌زیست و تصمیم‌گیری نهایی درخصوص مکان احداث مجتمع فرهنگی رفاهی صنایع و آغاز قریب‌الوقوع آن ازجمله این اقدامات بوده است.
 
وی با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز با بیان این‌که باید بهترین خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی ارائه شود؛ در دسترس‌بودن رؤسای ادارات به‌ویژه نهادهای خدمت‌رسان در این ایام و نیز حفظ ارتباط و تعامل با رسانه‌ها، شفاف‌سازی مسائل و امیدآفرینی در جامعه را از مهم‌ترین انتظارات عنوان نمود.
 
نماینده عالی دولت با تقدیر از فعالیت دستگاه‌های اجرایی در یک‌سال اخیر، تداوم رعایت انضباط اداری و تعامل همه‌جانبه را در سال جدید خواستار شد و گفت: خلاقیت در امور، شفافیت و ارتباط بیشتر مسئولان با مردم توسط رؤسای ادارات مورد تأکید است. 
 
هادی مقیمی تشکیل دو شورای مهم را اولویت شهرستان در ابتدای سال جدید دانست و گفت: شورای میراث فرهنگی و نیز شورای تخصصی بررسی علل آلودگی هوای شهر اردکان تا پایان فروردین ۹۷ تشکیل و به‌صورت مداوم با تشکیل جلساتی راهکارهای عملیاتی را برای توسعه صنعت گردشگری و نیز کاهش آلودگی هوا ارائه خواهد نمود.
 
امام جمعه اردکان نیز در این نشست گفت: بزرگترین عبرتی که می‌توان از حلول سال جدید گرفت این است که دوره مسئولیت و عمر انسان گذراست.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین شاکر با تقدیر از تلاش مسئولان شهرستان برای رفع مشکلات بیان داشت: امروز قبول مسئولیت با این حجم از مشکلات یک نوع ایثار است و در این میان بعضی از مسئولان مانند فرماندار و امام جمعه بیشتر با مردم سر و کار دارند و بعضاً باید پاسخگوی عملکرد برخی مدیران دیگر نیز باشند.
 
وی افزود: این سنت الهی است که در سایه وحدت و همکاری مسئولان، احساس آرامش و راحتی بیشتری برای مردم به وجود می‌آید و اگر بخواهیم در شهر برکات الهی وارد شود؛ باید همه مسئولان با هم تعامل داشته باشند.
 
امام جمعه اردکان ادامه داد: عملکرد ما در دوره مسئولیت بر روی عمر، زندگی خانوادگی، آینده نسل و سرنوشت ما تأثیر دارد؛ لذا باید از حب و بغض‌های شخصی، جناحی، سیاسی و اقتصادی در انجام مسئولیت پرهیز کنیم.
 
حجت‌الاسلام شاکر در پایان با اشاره به اوضاع اقتصادی کشور گفت: کمترین وظیفه ما مسئولان این است که در مواجهه با مردم سعه صدر و روی گشاده داشته باشیم.
 
امام جمعه عقدا در ادامه این نشست با اشاره به ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف همواره تهدیدها را همچون موجی از دریای انقلاب بیرون ریخته است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌زاده افزود: اگر خدمت و تلاش مسئولان دائمی باشد؛ همراهی و تعامل مردم تضمین شده است و باید قدردان حمایت مردم از انقلاب و نظام باشیم.
 
وی با بیان این‌که مردم در عین حمایت و پشتیبانی در مناسبت‌های مختلف، خواسته‌ها و توقعات خود را نیز بیان داشته‌اند، اظهار داشت: باید اولویت‌های کنونی جامعه را بشناسیم و فاصله‌های بین مردم و مسئولان را کم کنیم.
 
در پایان این مراسم ۵ دستگاه برتر شهرستان اردکان در سال ۹۶ معرفی و رؤسای ادارات گاز، آموزش‌وپرورش و مخابرات و همچنین فرمانده انتظامی و شهردار احمدآباد در ارزیابی فرمانداری اردکان مورد تجلیل قرار گرفتند.