به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ محمد حسین امامی فرماندار ابرکوه در پیامی با تقدیر از حضور موثر و مناسب صنوف در عرصه های مختلف ، روز ملی اصناف را تبریک گفت .

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نامگذاری اول تیرماه به نام روز اصناف گویای اهمیت و جایگاه این قشر بزرگ، زحمتکش، تأثیر گذار و حاضر در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی و نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جامعه بزرگ اصناف است.

فرا رسیدن این روز فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این قشر متعهد و خدوم است که در کنار پرداختن به فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار همواره در مسایل روز همچون همکاری در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بی تردید مقابله و مواجهه با ویروس منحوس کرونا و مدیریت این بیماری جز با مشارکت و همراهی آحاد مردم فهیم شهرستان و همکاری همه نهادها، خصوصااصناف وبازاریان امکان پذیر نبوده و نمی توان انتظار داشت بدون حضور همیشگی هم شهرستانی ها ، بر این بحران فائق آمد

اینجانب فرارسیدن اول تیر ماه روز اصناف را به تمامی بازاریان و جامعه اصناف شهرستان ابرکوه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال بهروزی و سرافرازی این قشر تلاشگر را مسئلت می نمایم.

محمد حسین امامی

فرماندار شهرستان ابرکوه