به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات ابرکوه؛ محمد کاظمی نسب رئیس هیات اجرای شهرستان ابرکوه و حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه در طی پیامی، از مردم شریف شهرستان دعوت کردند تا با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی و تکرار حماسه سیاسی، برگ زرین دیگری را در تاریخ افتخارات ملت شریف ایران ثبت نمایند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم تعالی

شما مردم شریف میدانید که حضور در پای صندوق های رأی همانند حضور رزمندگان در میدان های جنگ در استحکام پایه های نظام اسلامی اهمیت دارد  لذا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، با حضور یکپارچه در پای صندوق های رای حاضر شده و به کاندید مورد نظر خود رای دهید. تفکر انقلابی امروز می‌تواند در گام دوم انقلاب، بسیاری از توطئه‌های دشمنان را با چالش مواجه کرده و در برابر تمامی قدرت‌های غرب ایستادگی کند بنابراین باید هر روز در جهت وحدت جامعه اسلامی در حال فعالیت باشیم. دوم اسفند ۹۸، میعادگاه دیگری برای تجلی همدلی و همزبانی است و در این میان در بطن رأی هر ایرانی، آزادی در انتخاب، افزایش امنیت، پیشرفت و تدبیر در رشد پایدار و تقویت سرمایه اجتماعی کشور است.

اینک که در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرارداریم بدین وسیله از عموم مردم انقلابی و ولایتمدار، متدین و شهید پرور، بیدار و شجاع، ، صبور و حماسه ساز شهرستان ابركوه دعوت می نماییم تا با حضور یکپارچه و حداکثری در این انتخابات و مد نظر قرار دادن فرمایشات رهبری که «حضور پرشور» و «انتخاب خوب» را مورد تاکید قرار داده اند، بار دیگر حافظ اقتدار ایران عزیز و خنثی کننده اهداف پلید تمامی دشمنان این نظام به ویژه آمریکا و صهیونیست باشید .

وعده ما روز جمعه 2 اسفند ماه در پاي صندوقهاي  راي.

 

 محمد کاظمی نسب                                       حجت الاسلام حسینی

    فرماندارابرکوه                                                  امام جمعه ابرکوه