به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ جلسه پیگیری مشکلات مرکز مجتمع واکسیناسیون کرونا شهرستان ابرکوه به ریاست محمد حسین امامی فرماندار ابرکوه و با حضور احمد تولایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندای و جمعی از مسئولین مربوطه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار ابرکوه با اشاره به بازدید های بعمل آمده و نواقصی که در اجرای برنامه جامع واکسیناسیون در شهر ابرکوه وجود دارد گفت: با توجه به عدم قابلیت محل فعلی، محلی مناسب مورد رصد قرار گرفته و برای نقل و انتقال مرکز به مکان جدید تسریع گردد.

محمد حسین امامی افزود: با در نظر گرفتن تعداد مراجعان و به منظور جلوگیری از انتظار و قرار گرفتن در صف، تمهیدات لازم اعم از افزایش تعداد شیفت ها، و یا تفکیک جنسیت و برنامه ریزی برای نوبت دهی قبلی اقدام گردد.

وی بیان کرد: با توجه به قطعی برق شهر، هر گونه قطعی برق برای مرکز مزبور و به هر دلیل ممنوع بوده و تمهیدات لازم اندیشیده شود. با مشاهده هرگونه اختلال در برق رسانی و سایر زیرساخت ها، مراتب سریعا و مستقیما به مدیر اداره زیرساخت مربوطه گزارش و در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام گردد.

مقام عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد: برای دریافت واکسن کرونا و آگاهی شهروندان از مکان و زمان تزریق واکسیناسیون، تبلیغات محیطی و شهری و تبلیغات فضای مجازی در دستور کار ارگان ها و نهادهای مربوطه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: بررسی کلیه نواقص به صورت مستمر و پیگیری از طریق مبادی ذیربط و یا ستاد شهرستان یک ضرورت است. بدیهی است؛ هرگونه تعلل در رفع نواقص و ایجاد نارضایتی در بین مراجعان و کادر مسئول، برخورد قانونی را در پی خواهد داشت.

لازم به ذکر است در پایان جلسه هر یک از اعضا نظرات خود را بیان کردند و پس از بررسی های صورت گرفته مقرر گردید سالن معلم واقع در محله نظامیه جهت واکسیناسیون شهروندان مورد استفاده قرار گیرد.