فرماندار ابرکوه گفت: اعضای ستاد انتخابات شهرستان برنامه ریزی های لازم و رفع نواقص احتمالی برای اجرای هرچه بهتر وظایف خود داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ صبح امروز دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ابرکوه به ریاست محمد حسین امامی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان ابرکوه و اعضای کمیته های ستاد انتخابات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار ابرکوه در ابتدای جلسه از همکاری اعضای ستاد انتخابات شهرستان برای ثبت نام شورا های اسلامی شهر و روستاها تقدیر و تشکر نمود و گفت: با توجه به بیماری کرونا در شرایط فعلی و با مدیریت این بیماری مشارکت حداکثری و حضور مردم در پای صندوق های رای در دستور کار قرار گیرد.

محمد حسین امامی افزود: اعضای ستاد انتخابات شهرستان برنامه ریزی های لازم و رفع نواقص احتمالی برای اجرای هرچه بهتر وظایف خود داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ابرکوه تصریح کرد: طبق قانون تمام دستگاه های دولتی و نهادهای حاکمیتی موظف به همکاری با فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه هستند.

همچنین در این جلسه اعضای ستاد انتخابات  شهرستان گزارشات و درخواست های خود را در بحث انتخابات تشریح کردند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.