به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات؛ محمد کاظمی نسب رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات ابرکوه در نشست خبری با اصحاب رسانه ابرکوه گفت: فرآیند اخذ آرا مردم در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح با تدارک 47 شعبه اخذ رأی در 54 نقطه جمعیتی برای 34 هزار و 655 نفر از واجدین شرایط آغاز شده است.

کاظمی نسب خاطرنشان کرد: مردم در حماسه بزرگ دوم اسفندماه از بین 18 نامزدی که مورد تأیید نهایی قرار گرفته‌اند، کاندیدای مورد علاقه خود را در دو شعبه فرعی بخش مرکزی و بهمن انتخاب خواهند کرد.

وی تأکید کرد: مشارکت مردمی تاکنون در حد انتظار بوده و امید است در ساعات باقی‌مانده حضور پررنگ‌تری را شاهد باشیم تا به مرز مشارکت حداکثری مردم در دوره‌های قبل که دارای یک سیر صعودی بوده است، برسیم.

فرماندار ابرکوه ادامه داد: در حال حاضر هیچ‌گونه تخلف انتخاباتی خاصی در شهرستان ابرکوه ارائه نشده و به اندازه کافی تعرفه و اقلام انتخاباتی برای این فرآیند و حماسه بزرگ پیش بینی شده و هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

مقام عالی دولت در شهرستان ابرکوه بر نقش تأثیرگذار اصحاب رسانه در جذب مشارکت حداکثری تأکید کرد و گفت اصحاب رسانه می‌توانند در ایجاد شور انتخاباتی در بین مردم تأثیرگذار باشند.