با حضور معاون فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، در آیینی با حضور معاونین فرمانداری و آموزش و پرورش بافق و جمعی از دانش آموزان کلاسهای طرح اوقات فراغت در محل کانون شهید باهنر افتتاح و شروع بکار کرد.

معاون فرماندار بافق در این مراسم در رابطه با نقش و جایگاه اوقات فراغت بخصوص در تابستان و تاثیر آموزش و پرورش دراین برنامه ها اشاره نمود.

"محمد علی طالعی" ضمن تاکید بر کیفیت ، تنوع و با محتوا بودن برنامه های اوقات فراغت گفت: برگزاری کلاسهای اوقات فراغت به منظور شکوفایی استعدادها ، رفع خستگی یک سال تحصیل ، نیاز به تفریح و رشد اجتماعی دانش آموز می باشد.

معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش بافق در ابتدای این مراسم طی سخنانی به تشریح کلاسهای کانونهای فجر و باهنر اشاره کرد و چگونگی ثبت نام و ورود به این کلاس ها را توضیح داد.

"محمد علی قاسمزاده" خاطرنشان کرد: امسال کلاسهای اوقات فراغت در سه بخش علمی-آموزشی، ورزشی و هنری دایر است که بیش از 200 دانش آموز در این کلاسها ثیت نام کردند.

وی افزود :در بخش علمی-آموزشی کلاسهای قرآن ، رباتیک، رایانه و زبان انگلیسی ، در بخش ورزشی، رشته های شنا  و فوتبال و تنیس روی میز ، شطرنج و در بخش هنری نیز رشته های کاریکاتور، فیلم سازی ، موسیقی ، نقاشی، خوشنویسی و ... در کانون های فجر و باهنر دایر است.