بنام خداوند بخشنده مهربان

اَلَمْ تَرَكَيْفَ فَعَلَ ربك بِاَصْحَابِ الْفِيلْ ، اَلَمْ يَجْعَلْ كَيْدَهُمْ فِي تَضْلِيلْ وَ اَرْسَلَ عَلَيْهِم طَيْراً اَبَابِيلْ تَرْمِيهِم بِحِجَارَةٍ مِنْ سِجِّيلْ فَجَعَلَهُمْ كَعَصْفٍ مأكُول

پنجم ‌اردیبهشت ماه هرسال، یادآور حادثه ‌معجزه‌آسای پيروزي حق برباطل  باعنايات خداوند متعال در صحرای طبس و سالروز شهادت سردار شهید محمد منتظر قائم است.

  حادثه عبرت‌آموزی بود که نمايانگر نيروي ايمان و اراده الهي شد و بار ديگر مهر سرافكندگي شكست را برپيشاني آمریکا و دیگر سران استکباری زد.

حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس که علیرغم همه تدارکات و برنامه ریزی ها، به شکست انجامید؛ مؤید قدرت فائقه و تامه الهى و وهن و سستى کید و مکر دشمنان خدا است. در واقعه طبس، در حقیقت، خداوند متعال با توفان شن، پرده دیگری از چهره زشت حاکمان و استعمار گران را برداشت و تجاوز آشکار و مغایر با قوانین و موازین بین‏ المللی آنان را به نمایش گذاشت؛ حتى مرور کوتاهى بر واقعه طبس و طرح آن و نیز نگاهى به شکست عبرت آموز متجاوزان مى تواند الهى بودن این انقلاب را به جهانیان نشان دهد.

اینجانب ضمن گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه و یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و نیز خاطره شهید والامقام این واقعه بزرگ و همه شهدای انقلاب، ادامه راه شهدای عزیز، تحت منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی)، در راستای آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و اهداف دولت تدبیر و امید را از همگان خواستارم.

سيد مهدي طلايي مقدم

فرماندار شهرستان بافق