در آستانه يوم الله 13 آبان

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ در آستانه يوم الله 13 آبان و روز دانش آموز يادواره شهداي دانش آموز بافق با حضور فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستان در آموزشگاه دخترانه نمونه حضرت معصومه مباركه برگزار شد.

فرماندار بافق در اين مراسم پايه و اساس يك چشم انداز را داشتن اطلاعات صحيح بيان كرد و گفت : حضرت امام خميني (ره) با آينده نگري كه داشتند فرمودند ؛ سربازان من در گهواره هستند كه منظور امام از سربازان آينده ، همين دانش آموزان شهيد بود.

سيد مهدي طلائي مقدم  افزود : رهبر مقتدر و رهبر آينده نگر ، آينده يك جامعه را مي بيند كه امام خميني (ره) سال 42  اين نگرش را در فكر و ذهن داشت و اين سخن را گفت.

وي با اشاره به ابعاد مختلف جنگ تحميلي و زندگي متعدد شهدا و انتقال جان فشاني شهدا به نسل جديد گفت : بايد رهرو واقعي شهدا باشيم ، يكي از اصول شهيدان ،شهادت دادن به يگانگي خدا بود.

در ادامه مدير آموزش و پرورش بافق از دو نعمت سلامتي و امنيت ياد كرد و گفت : با توجه به شرايط منطقه كشور ايران از امنيت و آرامش مطلوبي برخوردار است كه بايد قدر اين نعمت را دانست.

گفتني است در اين مراسم اجراي دكلمه ، بيان خاطرات جنگ تحميلي توسط يكي از جانبازان دفاع مقدس ، برپايي نمايشگاه و پخش كليپ از جمله برنامه هاي اين يادواره بود.