فرماندار بافق تاکید کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ فرماندار بافق به همراه سرپرست جدید نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان از کاروانسرای میدان خان و همچنین خانه وحشی بافقی بازدید و از نزدیک در روند بهسازی این اماکن قرار گرفت.

سیدمهدی طلائی مقدم در این بازدید با تاکید بر اینکه آثار تاریخی نماد فرهنگ ، هویت و تمدن یک جامعه و شهر می باشد، گفت: با توجه به قابلیت و ظرفیت های شهرستان بخش گردشگری و آثار باستانی و در راستای توسعه گردشگری شهرستان حفظ و احیای این اماکن و بناها از اولویت برخوردار است.

وی یکی از ظرفیتها و پتانسیل های اساسی شهرستان بافق موضوع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در سند توسعه شهرستان نیز به صورت خاص مورد توجه قرار گرفته است.

طلائی مقدم در ادامه پیرامون احیا و مرمت آثار تاریخی شهرستان خاطرنشان کرد: با هماهنگی که با مسئولان اداره کل  استان یزد صورت گرفته در رابطه با اعتبارات مرمت آثار تاریخی هیچگونه سقف اعتباری در این زمینه وجود ندارد.

فرماندار با تاکید بر اینکه شهرستان بافق ظرفیت بالایی در رابطه با محل اقامت و اسکان گردشگران دارد افزود: خوشبختانه شهرستان بافق جز محدود شهرستانهایی است که امکانات مطلوبی در زمینه اسکان و محل اقامت گردشگران را دارا می باشد.

وی همچنین با اشاره به حجم بالای آمار گردشگران در نوروز امسال،بر ضرورت بستر سازی استقبال از میهمانان نوروزی در نوروز سال جدید تاکید کرد و گفت:از هم اکنون باید زیرساخت ها و تدابیر لازم در زمینه استقبال از میهمانان نوروزی در نظر گرفته شود تا بتوان نوروزی متفاوت تر از سال های گذشته در موضوع گردشگری شهرستان داشته باشیم.