به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ آخرین جلسه شورای ترافیک شهرستان در سال 94 با حضور معاون فرماندار ، شهردار ، رئیس شورای شهر بافق و جمعی از مدیران و کارشناسان ادارات بافق در محل فرمانداری برگزار شد.

 معاون فرماندار بافق ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) خواستار فرهنگ سازی در زمینه ساماندهی ترافیک شهری شد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود تا تلفات و خسارات در این بخش به کمترین حد ممکن برسد.

محمد علی طالعی خاطر نشان کرد: هدف از تشکیل شورای ترافیک، بررسی معضلات و مشکلات ترافیکی شهرستان است که با همکاری و همفکری لازم بین مسئولان، مشکلات موجود رفع خواهد شد.

وی در خصوص اهمیت شورای ترافیک و اجرایی نمودن مصوبات این شورا گفت : تمام طرح های ترافیک شهری می بایست در شورای ترافیک و با نظرات کارشناسان مورد بررسی و برای اجرا مصوب شود.

در ادامه این نشست حاضرین به بیان گزارش عملکرد اقدامات ، دیدگاه ها و نظرات خود در این زمینه پرداختند و ایمن سازی معابر و اصلاح برخی از دوربرگردان ها ، مرمت و اصلاح آسفالت از سوی شرکت های خدمات رسان ،لزوم برخورد با متخلفین سد معبر در ایام سال جدید از سوی شهرداری و جلوگیری از بارگیری کامیون های حمل بار در شهرستان در ایام عید از جمله مباحثی بود که درنهمین و آخرین نشست شورای ترافیک سال 94 بحث و تصمیم گیری شد.