گزارش تصویری؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ همگام با سراسر میهن اسلامی، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و چهلمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم انقلابی بافق و با شکوه هرچه بیشتر از سال های گذشته برگزار شد.
مردم غیور بافق یک بار دیگر با حضور پررنگ و پرشور خود در یوم الله 22 بهمن ماه اقتدار ملی را به رخ دشمنان کشانده و خشم و نفرت خود را از آنها ابراز داشتند.
در این راهپیمایی مردم ابتدا در بلوار امام خمینی (ره) روبروی ساختمان بسیج این شهرستان تجمع کرده و سپس با پیمودن مسیر تا مسجد جامع این شهر و با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام داشتند.
لازم به ذکر است که راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضورنماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار،مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور، مدیراعمل شرکت سنگ آهن مرکزی، اقشار مختلف مردم آگاه و بصیر بافق، دانش آموزان و فرهنگیان، دانشجویان، طلاب و روحانیون، بسیجیان و رزمندگان، کارمندان و کارگران و همچنین بازاریان، کسبه و اصناف برگزار شد که پس از قرائت بیانیه این روز این راهپیمایی به پایان رسید.

گفتنی است اجرای گروه سرود دانش آموزان، به آتش کشیدن پرچم های آمریکا و اسرائیل، سخنرانی حجت السلام حسینی کوهستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد و قرائت بیانیه پایانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.