فرماندار بافق تاكيد كرد:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ جلسه پیشگیری از از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی با حضور فرماندار بافق ، روساي اداره اطلاعات و دادگستری ،دادستان ،اعضای اداري هیات اجرایی ، فرمانده نیروی انتظامی و ناحيه مقاومت بسيج و رئيس هیئت نظارت و دیگر اعضای این ستاد درشهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق ضمن تاکید بر رعایت کامل قوانین تبلیغات توسط کاندیداها،ستاد ها و حاميان آنها خواستار رعایت اخلاق انتخاباتی و منشور اخلاقی انتخابات شد و اعلام نمود:کاندیدها و مسئولان ستاد قوانین و مقررات را به دقت مطالعه و از هرگونه اقدامی که به عنوان تخلف در تبلیغات محسوب می شود جدا پرهیز نمایند.

"سید مهدی طلایی مقدم" همچنین اظهارداشت: انتخابات فرصتی است برای همدلی و همزبانی و به رخ کشیدن اقتدار و مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ، لذا ضرورت دارد کاندیداها و حاميان آنان ضمن رعایت ضوابط و مقررات از هرگونه تخریب یکدیگر و اظهارنظری که باعث ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه شود پرهیز نمایند.

در ادامه این جلسه "رسول دمیری" رییس دادگستری شهرستان و رییس ستاد پیشگیری از وقع جرم اعلام کرد: به دقت رفتار و کردار انتخاباتی کاندیداها و ستاد های آنها را رصد می کنیم و بدون شک در صورت تخلف با متخلفین برابر ضوابط اعمال قانون خواهیم نمود.

در پایان این جلسه نیز مقرر شد کاندیداها نسبت به معرفی مسئولان ستاد و انعكاس آدرس محل ستاد انتخاباتی خود به فرمانداری شهرستان اقدام نمایند.