با حضور مدير كل ورزش و جوانان استان يزد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ مراسم تكريم و معارفه اداره ورزش و جوانان بافق با حضور سرپرست فرمانداري، مدير كل ورزش و جوانان، رئيس شوراي شهر و روساي هياتهاي ورزشي بافق و جمعي از مسئولان شهرستان برگزار شد.

سرپرست فرمانداري بافق در ابتدا ضمن تقدير از خدمات ارزشمند خانم ايزديان، از مدير كل ورزش و جوانان به خاطر در اختيار گذاشتن نيروي توانمند و بومي براي امر ورزش شهرستان تشكر كرد.

محمد زاده رحماني، با اشاره به سابقه درخشان شهرستان بافق در امر برگزاري مسابقات ورزشي گفت: بافق يكي از قطب هاي ورزشي در سطح استان مي باشد كه اميدواريم با تكميل زيرساختهاي فعلي شاهد رونق و توسعه ورزش بافق باشيم.

وي هملكرد مدير كل ورزش و جوانان استان را طي چند سال اخير را ستود و خاطر نشان كرد: مسابقات ورزشي كه در استان برگزار شده و در حال برگزاري است همچنين افزايش ورزشكاران دعوت شده به تيم هاي ملي خود گوياي عملكرد مثبت ايشان و رشد و ترقي جايگاه ورزش استان مي باشد.

زاده رحماني در ادامه از فعال شدن شوراي ورزش شهرستان بافق خبر داد و افزود: انشاالله با حضور آقاي نارگاني و پيگيري هاي وي اين شورا فعال شده و به تناسب عملكرد به هياتهاي ورزشي شهرستان كمك و مساعدت خواهد شد.

مدير كل ورزش و جوانان شهرستان در ادامه از كمبود نيروي انساني مجموعه اداره كل استان و مجموعه شهرستانها خبر داد و گفت: با توجه به برگزاري 2 دوره آزمون استخدامي در دولت تدبير و اميد تا كنون طي دو مرحله هشت نفر براي مناطق محروم و شهرستان هاي استان اختصاص داده و جذب شده اند.

مسعود شريعتي با اشاره به خلاصه اي از عملكرد اين اداره كل و خدمات رضا نارگاني، خاطر نشان كرد: برگزاري جشنواره فيلم كوتاه با محوريت ورزش براي اولين بار در كشور و استان، برگزاري همايش هاي پياده روي خانوادگي متعدد در شهرستانها و مركز استان خود نشان از رويكرد جديد به امر ورزش در استان است.

وي از خانواده ورزش به عنوان يك خانواده بزرگ و آبرومند ياد كرد و افزود: به پشتوانه كار جمعي هيات هاي ورزشي و حمايت خيرين ورزش يار انشاالله شاهد شكوفايي و رشد ورزش شهرستان بافق باشيم.

شريعتي كمك و ياري خيرين ورزش يار در امر رونق فضاهاي ورزشي را مثبت ارزيابي كرد و گفت: تا كنون 20 پروژه خيري در سطح استان توسط خيرين ورزش يار در احداث و يا تكميل شده است.

مدير كل ورزش و جوانان استان يزد با اشاره به كسب جايگاه خوب و مناسب استان يزد در سطح كشور گفت: 14 رشته ورزشي در استان آمايش و ارزيابي و به تهران معرفي شده است كه فعلا در حال سرمايه گذاري روي اين 14 رشته ي ورزشي هستيم.

اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در امر ورزش، سياست هاي ابلاغي وزارت ورزش و جوانان در امر ساماندهي امور جوانان، رونق ورزش بانوان، فعال شدن شوراي ورزشي شهرستان، پيگيري تعهدات اجتماعي شركتها، معادن و ... در سطح شهرستان و برگزاري كلاس هاي آموزش مربيگري و داوري از جمله مباحثي بود كه مسعود شريعتي پيرامون آن مطالبي را بيان كرد.

در ادامه سميه ايزديان گزارشي از عملكرد 16 ماهه خود در سمت سرپرستي اداره ورزشي و جوانان بافق خدمت حاضرين در جلسه بيان كرد.

گفتني است در اين مراسم ضمن تقدير از تلاشها و خدمات "سيميه ايزديان" با اهدا لوح و هديه تقدير و "رضا نارگاني بافقي" به عنوان سرپرست جديد اداره ورزش و جوانان بافق معرفي شد.