به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ به مناسبت هفته دولت سالن چند منظوره مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران شهرستان بافق با حضور محمدعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، محمد زاده رحمانی فرماندار، محمدحسین ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی افتتاح شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه در شهرستان بافق بیش از 15 هزار کارگر بیمه شده داریم، گفت: این مجموعه ورزشی می تواند برای تمامی اقشار جامعه به ویژه قشر کارگر موثر واقع شود و امیدواریم با تکمیل این پروژه بتوانیم در جهت ترویج فرهنگ ورزش و افزایش نشاط اجتماعی نقش بسزایی داشته باشیم.

محمدحسین ریاحی تاکید کرد: رویکرد دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و تلاش ما بر این است با بهره‌برداری هرچه سریعتر‌از این پروژه‌ها شاهد اتفاقات خوبی در‌ حوزه ورزش قهرمانی و همگانی در سطح شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه کلنگ این مجموعه به مساحت ۵۰ هزارمترمربع در سال ۱۳۸۹ به زمین زده شد خاطر نشان کرد: تاکنون در رستای تکمیل این پروژه بالغ بر دو میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است که مبلغ یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان از این اعتبار از مصوبات سفر دولت تدبیر و امید به استان بوده است.

ریاحی با اشاره به اینکه در این مجموعه ساخت زمین چمن مصنوعی، سالن چندمنظوره، فضاهای روباز ورزشی و امکانات رفاهی پیش بینی شده است افزود: بالغ بر دو میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است که این مجموعه به صورت کامل به بهره برداری برسد و برای خدمات رسانی کامل به عموم مردم عزیز این شهرستان بویژه خانواده های محترم کارگری مهیا شود.

گفتنی است سالن چند منظوره مجموعه فرهنگی - ورزشی و رفاهی کارگران شهرستان بافق در زمینی به مساحت 1650 مترمربع و با پیشرفتی حدود 100 درصد به بهره برداری ‌رسید.