رئیس پست بافق خبر داد‌

رئیس پست بافق گفت: تمبر اختصاصی یوزپلنگ آسیایی در ۵۳ برگ به چاپ رسیده است، ودر آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.

به گزارش بافق نیوز،عباس زارع بیدکی، گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه 13 هزار و 413 مرسوله عادی و بیش از 17 هزار مرسوله پیشتاز توزیع شده است.

رئیس پست بافق با بیان اینکه امانت پستی به محموله‌های بالای 2 کیلو اطلاق می‌شود، افزود: توزیع نزدیک به 250 امانت پستی و بیش از 4 هزار و 300 مرسوله سفارشی از دیگر خدمات پست شهرستان در این مدت بوده است.

وی با اشاره به توزیع بیش از 9 هزار و 700 روزنامه، مجله و انواع نشریات و موارد دیگر، گفت: از ابتدای امسال تا کنون 61 هزار و 500 قبض تلفن و بیش از یک هزار و پانصد خرید اینترنتی در سطح شهر توزیع شده است.

زارع بیدکی با اشاره به چاپ تمبر اختصاصی یوزپلنگ آسیایی در 53 برگ به سفارش محیط زیست  بافق، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان زیادی در بین مشترکین خواستار این تمبر بوده و در آینده نزدیک رونمایی آن را انجام می‌دهیم.

وی با برشمردن برخی خدمات و سرویس‌های پستی، خاطرنشان کرد: فروش 400 فرم گذرنامه و یک هزار و 355 برگ خدمات خودرویی و 990 اظهارنامه از دیگر خدمات ارائه شده است.

رئیس پست بافق گفت: از دیگر اقدامات پست شهرستان ثبت نام از یک هزار و 559 خانوار بافقی در مرحله دوم ثبت نام طرح هدفمندی بود که در بین شهرهای استان مقام اول را کسب و تقدیر نامه‌ای از سوی معاونت فنی مدیر عامل شرکت پست جهت پرسنل این اداره صادر گردیده است.

وی با بیان اینکه دامنه فعالیت‌ها و سرویس‌های پستی اکنون بسیار متنوع شده است، عنوان کرد: توزیع کیسه‌های پست بانک، پلمپ دفاتر، تهیه پلاک کدپستی، اسناد تک برگی ثبت اسناد و برخی سرویس‌های جدید از جمله برخی از این خدمات و فعالیت‌ها است.