به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان یزد به همراه  معاونین و مدیران ستادی خود در سفر یک روزه که به منظور بررسی وضعیت موقوفات و بازدید از آستان امامزاده عبدالله(ع) شهرستان بافق انجام شد در نشستی با فرماندار بافق دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار بافق در این دیدار به بیان پتانسیل و ظرفیت های متعدد شهرستان بافق پرداخت و گفت: شهرستان بافق یک شهرستان خاص و ویژه در تمامی عرصه ها است که میتوان از بافق به عنوان ایرانی کوچک  یاد کرد.

سید مهدی طلایی مقدم در ادامه به شعار امسال مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره کرد و افزود: بهترین تعریف از اقتصاد مقاومتی تبدیل تهدیدها به فرصت هاست که این مهم از چند سال پیش به برکت وجود همدلی و همزبانی بین مسئولان و مردم تحقق یافته است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به محور های اساسی سند توسعه شهرستان بافق اشاره و خاطر نشان کرد: آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) با توجه به موقعیت جغرافیایی که در مرکز شهر بافق واقع شده در تمامی زمینه ها نیز به ویژه سند توسعه شهرستان به عنوان محور اصلی و اساسی توسعه مدنظر قرار گرفته است.

فرماندار بافق همچنین با اشاره به فعالیت های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در امر موقوفات و به خصوص آستان مقدس امامزاده عبدالله بافق این نهاد آمادگی کامل همکاری در اجرای طرح ها و برنامه های اوقاف شهرستان می باشد.

حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد در این دیدار به بازدیدها و بازرسی های مستمر از مجموعه اوقاف در شهرستان های استان انجام شده اشاره کرد و گفت: عملکرد ادارات اوقاف و امورخیریه شهرستان های استان طبق برنامه های ارائه شده از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین در ادامه از فرماندار بافق خواستار تعامل و همکاری در اجرای برنامه ها و طرح های در حال ساخت اداره اوقاف و امورخیریه این شهرستان شد.