به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ در نشستي مدير سازمان تعاون روستایی استان یزد با فرماندار شهرستان بافق دیدار و گفتگو نمود.

در این جلسه که با حضور فرماندار، رئیس اداره تعاون روستایی، رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان بافق و مدیر سازمان تعاون روستایی استان در محل دفتر کار فرماندار محترم برگزار شد در خصوص توسعه بخش کشاورزی و توانمند سازی تعاونی های کشاورزی،روستایی شهرستان بافق بحث و تبادل نظر شد. 

در ابتدای این جلسه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان به ارائه گزارشی از وضعیت کنونی تشکل های تحت پوشش پرداخت و پاره ای از مسائل و مشکلات تشکل ها را مطرح نمود. در ادامه مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد ضمن اشاره به شرایط کنونی و لزوم توانمندسازی تشکل های کشاورزی و روستایی اظهار داشت: با توجه به تصمیم دولت تدبیر و امید در خصوص پرداخت یارانه به بخش تولید از جمله تولید کشاورزی، برای جذب یارانه توسط تشکل ها ضروری است تا نسبت به فعال و توانمند نمودن تشکل ها اقدام شود و این مهم با تعامل و همکاری مسئولین شهرستان و تشکل ها امکان پذیر است. وی در ادامه افزود: در راستای توانمند سازی تشکل های روستایی و کشاورزی، طرح تشکیل کمیته تخصصی با همکاری مسئولین استانداری،فرمانداری ها،جهاد کشاورزی و تعاون روستایی در دست پیگیری و اجراست تا با تعامل مناسب مسئولین در این زمینه اقدامات لازم صورت پذیرد.

در پایان این جلسه فرماندار شهرستان بافق ضمن ارائه راهکارهایی جهت حل مشکلات مطرح شده اظهار داشت: با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های کشاورزی شهرستان بافق و تعامل مناسب ادارات جهاد کشاورزی و تعاون روستایی شهرستان با فرمانداری، در جهت توسعه بخش کشاورزی و حل مشکلات و توانمندسازی تشکلهای روستایی و کشاورزی شهرستان تلاش خواهیم نمود.