به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان بافق ؛ جلسه توجيهي آموزشي نمايندگان فرماندار در شعب اخذ رأي با حضور فرماندار و رئيس هيأت اجرايي ، مسئول ستاد انتخابات شهرستان در محل فرمانداري بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در اين جلسه با تأكيد بر حفظ بي طرفي مجريان انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري اظهار داشت: يكي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي، تعيين سرنوشت مردم به دست خودشان است و در انتخابات، مردم آينده خود را انتخاب مي كنند.

سيد مهدي طلايي مقدم با تشريح وظايف نمايندگان فرماندار در شعب اخذ رأي گفت: نماينده فرماندار و ساير اعضاي شعبه ضمن تعامل با هياتهاي بازرسي و نظارت بايد به قوانين انتخابات مسلط باشند.

وي با بيان اينكه برگزاري انتخابات، مديريت، دقت و حوصله مي خواهد گفت: هماهنگي در شعب اخذ رأي بر عهده نماينده فرماندار است و هر مشكلي پيش بيايد به نماينده فرماندار ارجاع مي شود و لذا بايد با درايت و تدبير عمل كرد.

رئيس هيات اجرايي انتخابات شهرستان بافق افزود: بايد تمام توجه نمايندگان فرماندار و مجريان انتخابات، رعايت قوانين و مقررات در راستاي برگزاري انتخاباتي با شكوه و پرشور با حضور حداكثري مردم باشد.

فرماندار بافق با اشاره به وظايف خطير نمايندگان فرماندار گفت: مديريت زمان ،حفظ بي طرفي و امانت داري، رعايت قانون، دقت در كار، حفظ نظم، مراقبت از شعب و جلوگيري از دخالت افراد غيرمسئول و جلوگيري از تنش و ايجاد مزاحمت از جمله وظايف نمايندگان فرماندار در شعب اخذ راي مي باشد.

در اين جلسه آموزش هاي لازم در خصوص وظايف نمايندگان فرماندار در شعب اخذ راي ارائه و به سوالات و شبهات اعضا پاسخ داده شد.