به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ در مراسمي با حضور فرماندار ، مسئولان و ورزش دوستان از مدال آوران شهرستان در سومین دوره مسابقات قهرمانی قهرمانان کاراته بانوان کشور سبک شوتوکان (s.k.i) تجليل و تقدير شد.

فرمانداربافق در اين آيين با اشاره به پتانسيل ها و ظرفيت هاي نهفته بانوان بافقي در زمينه ورزش گفت :بانوان شهرستان با توجه به کمبود فضای ورزشي توانسته اند مقام های کشوری زیادی در رشته های مختلف کسب کنند.

سيد مهدي طلايي مقدم يكي از دلايل موفقيت تيم كاراته بانوان بافق در مسابقات كشوري را متكي بودن بر پتانسيل خود دانست و خاطر نشان كرد : دولتي شدن و مساعدتهاي دولتي در برخي موارد باعث خسارت و دوري از توان و ظرفيت شخصي و عمومي خواهد شد .

وي افزود : ورزشكاران سعي كنند به داشته هاي خود متكي باشند و ادامه دهند دولت هم براي پيشرفت و سربلندي ورزشكاران زيرساختهاي مورد نياز آنان را مساعدت و فراهم خواهد كرد.

گفتني است سومین دوره مسابقات قهرمانی قهرمانان کاراته بانوان کشور سبک شوتوکان (s.k.i) به میزبانی قشم و با حضور 13 تیم و 300 کاراته کا در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد كه تیم کاراته بانوان شهرستان در این مسابقات در مجموع صاحب 7 مدال طلا ،7 مدال نقره و 2 مدال برنز شد و همچنین خانم ليلا معيني بعنوان بهترین مربی معرفی و از وی تجلیل بعمل آمد.

لازم بذكر است خانم ها پريسا رجبي ، زهرا ظهيري ، زينب فتاحي ، حنانه فتاحي ، نجمه جلال اآبادي ، الهه عباسي و حديثه خدمت، 7 نفر بانوي نونهال و نوجوانان مدال‌آور شهرستان بودند که در اين آيين توسط فرماندار و مسئولان با اهدا لوح و هديه تقدیر و تجلیل شدند.