بخشدار مرکزی بافق خبر داد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ بخشدار مرکزی بافق در نشست خبری که به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در محل فرمانداری با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی و اصحاب رسانه و مطبوعات بافق برگزار شد گفت : بیش از 10پروژه عمرانی در روستاهای بخش مرکزی در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد.

محمد رضا فتاحی بافقي عنوان کرد : این پروژه ها در سه دهستان سبزدشت ، مبارکه و کوشک با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

بخشدار مرکزی بیان داشت : بیش از 2هزار و هفتصد خانوار روستایی از خدمات این پروژه ها در زمینه راه روستایی ، بهداشتی و عمرانی  بهرمند می شوند.

فتاحی افزود: این طرح ها در زمینه هایی اعم از زيرسازي و آسفالت معابر روستايي به مساحت بیش از 37000 مترمربع که با اعتباری بالغ بر 8500 میلیون ریال، نصب  3 دستگاه تلویزیون ديجيتال در روستاهای دولت اباد ، قطرم ، گزستان  با اعتبار 900 میلیون ریال و همچنین  نصب و راه اندازی دو دستگاه آب شيرين كن در دو روستای موري آباد و بركوئيه با اعتباری بیش از  800 میلیون ریال با همکاری آب و فاضلاب روستایی از جمله مهمترین طرح هایی است که در ایام الله دهه مبارک فجر 94 به بهره برداری می رسد.