به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش صد و هشتادمین جلسه شورای آموزش و پرورش بافق با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، مدیر و معاونین آموزش و پرورش و سایراعض ایاین شورا در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

فرماندار بافق در این جلسه اظهار داشت : در امر مدرسه سازی در بافق در بخش های مختلف اعم از دولتی، خیرین ،شرکت و معادن نهضت خوبی شکل گرفته است.
محمد زاده رحمانی با تاکید بر اهمیت کنکور در رشد و پرورش نیروی انسانی کارآمد گفت : با گروه های آموزشی در امر کنکور دانش آموزان مذاکراتی صورت گرفته تا با اجرای طرح های کوتاه مدت و میان مدت و برگزاری کلاس های کنکور در شهرستان رتبه های کنکور ارتقا یابد.
حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق نیز بر ضرورت تغییر دیگاه دانش آموزان و دانشجویان در زمینه اشتغال تاکید کرد و گفت: در زمینه انتخاب رشته و شغل نباید نگاه جوانان ما تنها به معادن بافق باشد بلکه باید نوآوری و خلاقیت را به کار ببرند و با مشاوره صحیح از سوی مسئولان امر زمینه حضور جوانان در سایر بخش ها فراهم شود.

در ابتدای این جلسه نیز، مدیر آموزش و پرورش به ارائه گزارش مصوبات جلسه  قبل شورای آموزش و پرورش از جمله تشکیل جلسه با مدیران شرکتها و معادن، تامین زمین برای ساخت مدرسه غیر انتفاعی  وپرداخت .