به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ سمانه رمضانپور بانوی ورزشکار در رشته تیراندازی با کمان و عضو تیم ملی کشور با سرپرست فرمانداری بافق دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست فرمانداری بافق در این دیدار ضمن ابراز خرسندی و خشنودی از وجود ورزشکاران با استعداد و توانمند در شهرستان بافق گفت: بافق، ورزشکاران بالقوه ای در رشته های مختلف ورزشی دارد که با شناسایی و پرورش این استعدادها می توان شاهد شکوفایی بافق در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

محمد زاده رحمانی در ادامه با تقدیر از زحمات خانواده و مربی این بانوی ورزشکار برای رفع مشکلات پیش روی وی قول مساعدت و پیگیری داد و برای موفقیت این بانوی کماندار آرزوی توفیق نمود.

بانوی کماندار بافق نیز در این دیدار به بیان دستاورد ها و موفقیت های خود در رشته تیراندازی با کمان اشاره کرد و گفت: پس از برگزاری ۸ مرحله مسابقات رنکینگ کشوری طی یک سال کمانداران برتر ریکرو و کامپوند معرفی شدندکه بنده در نخستین دوره مسابقات قهرمان قهرمانان سال ۱۳۹۵ شرکت نمودم.

سمانه رمضانپور افزود: در دور مقدماتی با امتیاز۶۱۴نفر اول رنکینگ و مقام اول را در رشته ریکرو بدست آوردم و به عنوان قهرمان قهرمانان معرفی شدم.

لازم به توضيح است كه قبل از اين، زاده رحماني سرپرست فرمانداري طي تماس تلفني، كسب اين رتبه را به خانم رمضانپور تبريك گفته بود.