استاندار یزد :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در جلسه ای با حضور استاندار، امام جمعه بافق، نماینده مجلس شورای اسلامی ،معاون عمرانی استاندار، فرماندار بافق، مدیرکل راه و شهرسازی، پیمانکار پروژه بزرگراه بافق – یزد و نماینده شورای شهر در محل دفتر استاندار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سید حسینی معاون عمرانی استاندار یزد به بیان گزارشی از نحوه اجرای این پروژه پرداخت و اظهار داشت:تعداد ابنیه فنی این قطعه  143 دهنه بوده که برابری می کند با طول کل مسیر و این در حالی است که با وجود مشکل کمبود اعتبار و با کمک شرکت سنگ آهن مرکزی در سال گذشته ابنیه فنی آن به جز پل رودخانه شور به اتمام رسید.

در ادامه امام جمعه، نماینده مجلس و فرماندار بافق به بیان سوابق پروژه ، خطرات جاده ای و انتظارات مردم شهرستان اشاره و خواستار تکمیل پروژه شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد نیز در ادامه این جلسه از تحویل کل پروژه به پیمانکار و حل مشکلات اجرا و داخلی پروژه خبر داد.

استاندار یزد در ادامه با جمع بندی مباحث مطرح شده سعی و تلاش در جهت تکمیل پروژه در سال جاری را دور از انتظار ندانسته و خواستار تکمیل این بزرگراه در امسال شد و بر لزوم اجرایی شدن آن تاکید نمود.

لازم به ذکر است جمع بندی اجرایی بسیار خوبی پیرامون تکمیل و راه اندازی این طرح در جلسه صورت پذیرفت که عمده آنها به شرح ذیل می باشد:

1-     حسب بررسی انجام شده برنامه زمان بندی اتمام پروژه پنج ماهه اعلام شد.

2-     بررسی مسائل و مشکلات اجرا در طول اجرای عملیات توسط معاون عمرانی استانداری صورت پذیرد.

3-     اولین بازدید پروژه چهارشنبه هفته جاری با حضور معاون عمرانی استاندار ، مدیرکل راه و فرماندار بافق صورت پذیرد.

4-     ظرف هفته جاری کلیه ماشین آلات پیمانکار به محل پروژه حمل و ظرف مدت تعیین شده در کلیه قسمت ها مستقر و همزمان سایر عملیات نیز آغاز شود.

5-     کل پروژه به پیمانکار تحویل گردید

6-     تحت هیچ شرایطی کار تعطیل نشده و تا تکمیل پروژه عملیات متوقف شود.

7-     پل رودخانه شور نیز وارد فاز اجرایی شده و مقدمات کار انجام وعملیات اجرایی آغاز گردد.

8-     در شهرستان نیز همکاری لازم جهت تسریع در پروژه صورت پذیرد (از قبیل آب مورد نیاز برای تثبیت و... فراهم شود)