تصویری/

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ در راستای اهمیت دادن به گسترش و اجرای طرح های اشتغال زایی در زمینه اقتصاد مقاومتی، فرماندار بافق به همراه مدیر جهاد کشاوری این شهرستان از یکی از کارگاه های تولیدی کود های آلی پلت شده بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این کارگاه قرار گرفت.

فرماندار بافق در حاشیه این بازدید، کود ورمی کمپوست و کودهای آلی پلت شده را جایگزینی مهم برای کودهای شیمیایی در بخش کشاورزی شهرستان عنوان کرد و گفت: بدون تردید میتوان با ایجاد کارگاه های تولیدی و صنایع تکمیلی بخش کشاورزی گام موثری در افزایش اشتغال شهرستان برداشت.

محمد زاده رحمانی افزود: تمام تلاش ما اين است تا با حمايت از اين  گونه بخشهای تکمیلی زمينه مناسبي را جهت توسعه همه جانبه كشاورزي كه يكي از محورهاي اصلي توسعه و پيشرفت شهرستان است ايجاد كنیم.

فرماندار بافق در پایان ضمن تقدیر و تشکر از این کار آفرین جوان بافقی و قول مساعد در زمینه رفع مشکلات این کارگاه، عنوان کرد: این کارآفرین جوان ضمن اینکه برای خود ایجاد اشتغال و به تولید کمک می کند، می تواند برای دیگر جوانان جویای کار به عنوان یک الگو باشد و مهمتر اينكه بازخورد كار این جوان مثبت بوده و كشاورزاني كه از محصول وی استفاده كرده اند، مجددا براي امسال نيز درخواست داده اند.