همزمان با ماه مبارک رمضان انجام شد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ عصر روز گذشته اکیپ بازرسی از اصناف و بازار شهرستان بافق متشکل از معاون فرماندار و کارشناس بهداشت فرمانداری، رییس و بازرس اداره صنعت،معدن و تجارت ، رییس مرکز بهداشت و رییس اتاق اصناف شهرستان از برخی از صنوف توزیع کننده مواد غذایی از جمله قنادی ها، میوه و تره بار ، اغذیه فروشی و مراکز عرضه لبنیات بازدید کردند.

معاون فرماندار بافق هدف از این بازدید را بررسی موضوعاتی از جمله رعایت بهداشت محصولات و محیط عرضه مواد غذایی ، درج و رعایت قیمت مصوب، عدم تداخل صنفی و کم فروشی از سوی فروشندگان عنوان کرد.

محمد علی طالعی با اشاره به ضرورت برخورد با دست فروشان سطح شهر و مراکز فروش بدون مجوز، از همشهریان خواست مایحتاج خود را از مراکز فروش معتبر تهیه نمایند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق نیز در حاشیه این بازدید رویکرد این اداره در انجام بازرسی ها را تذکر محور عنوان کرد و افزود : در صورت عدم اصلاح تخلفات از سوی فروشندگان مطابق ضوابط نسبت به تشکیل پرونده و ارجاع به تعزیرات حکومتی اقدام خواهد شد.

ولی اله رنجبر همچنین از همشهریان خواست تا در هنگام خرید مایحتاج خود از صاحب مغازه درخواست فاکتور نمایند و در صورت مشاهده تخلف، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ به این اداره اطلاع دهند بدیهی است موضوع در کمترین زمان پیگیری خواهد شد.

گفتنی است در این بازدید موارد تخلفات فروشندگان تذکر لازم داده شد و همچنین از فعالیت دست فروشان سطح شهر جلوگیری به عمل آمد.