به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ صبح امروز سرپرست فرمانداري بافق از روند فعاليت عمراني و راهسازي قطعه پاياني بزرگراه يزد – بافق بازديد كرد و از آخرين وضعيت پيشرفت پروژه آگاه شد.

در اين بازديد 2 پيمانكار فعال در پروژه به فعاليت ها و مشكلات پيش روي اين قطعه اشاره كردند و يادآور شدند: در صورت تامين اعتبار به مبلغ 280 ميليارد ريال، يك لايه آسفالت تا عيد نوروز انجام داده و در اختيار همشهريان قرار خواهيم داد.

محمد زاده رحماني در اين بازديد با اشاره به اينكه شدت كار و فعاليتي كه بايد در مسير باشد، محسوس نيست و روند پروژه كند است خاطر نشان كرد: چنانچه بخواهيم شتاب اين پروژه را افزايش دهيم 2 پيمانكار اين پروژه بايد كارگاههاي خود را بيشتر تجهيز و فعال كنند و بر تعداد ماشين آلات راهسازي افزوده شود.

سرپرست فرمانداري بافق افزود: وضعيت اين جاده زيبنده مجموعه راه و شهرسازي استان نيست و روند پيشرفت اين پروژه بايد به نحوي باشد كه مردم بايد تغيير و تحول را حس كند.

به گفته معاون ساخت و توسعه راههاي اداره كل راه و شهرسازي استان كه در اين بازديد حضور داشت، 12 كيلومتر ابتداي اين بزرگراه تا يك ماه آينده زير بار ترافيك خواهد رفت.