به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛برنامه "موج جوونی" به صورت زنده از رادیو جوان در شهرستان بافق با حضور سرپرست فرمانداري ، شهردار ، اعضاي شوراي اسلامي شهر ، مسئولان محلي و اقشار مختلف مردم شهر بافق 27 و 28 آبان ماه در هتل سنتي باغ تيتو اجرا شد.

سرپرست فرمانداري بافق در اين آيين از عوامل پخش برنامه راديو جوان به لحاظ انرژي و اميدي كه به مردم مي دهند تقدير و تشكر كرد.

محمد زاده رحماني در خصوص نظارت و ارزيابي فرمانداري بر عملكرد دستگاههاي اجرايي شهرستان بافق گفت: آنچه در شهرستان هويدا و مشخص است هماهنگي و تعامل بين بخش دستگاه هاي اجرايي شهر مي باشد كه در حدعالي بوده و نتيجه مطلوبي را براي شهروندان در پي دارد.

وي توسعه و پويايي در سطح شهرستان را نتيجه تعامل و همراهي مردم و مسئولان بافق عنوان كرد و افزود: در صورت مشاهده هرگونه كم كاري از اداره يا سازماني اخطار و اقدام خواهد شد.

زاده رحماني در باب اشتغال جوانان و توسعه پايدار شهرستان نويد فعاليت مجدد كارخانه كاشي زمرد بافق را داد و اظهار داشت: كارخانه كاشي زمرد بافق با توجه به تعطيلي چندين ساله مجدد از هفته آينده فعاليت خود را آغاز خواهد كرد.

سرپرست فرمانداري بافق با اشاره به رشد 17 درصدي اشتغال جوانان شهرستان در ساير بخش هاي معدني و صنعتي بافق گفت: در سال اقتصاد مقاومتي و اقدام و عمل شهرستان بر اين باور است كه اشتغال در صنايع جوار معدني و صنعتي بايد رشد قابل توجهي داشته باشد.

وي ضمن ابراز رضايت و تشكر از عملكرد شوراي شهر و شهرداري بافق خاطرنشان كرد: با توجه به نظرسنجي مردمي و فعاليت خوبي كه رقم خورده نشان از همراهي و همدلي شهرداري و اعضاي شوراي شهر به منظور معرفي و عمران شهرستان مي باشد.

سيد علي نوروز زاده شهردار بافق در ادامه گفت:با توجه به فعالیت های مستمر شهرداری بافق در خصوص مباحث گردشگری و به منظور معرفی هرچه بهترآثار فرهنگی، تاریخی وگردشگری شهرستان و همچنین با توجه به درخواست رادیو جوان، برنامه "موج جوونی" به صورت زنده در شهر بافق اجرا شد.

گفتني است برنامه زنده رادیویی موج جوونی در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در راستای تحقق شعار سال و معرفی زیبایهای ایران زمین و همچنین اماکن تفریحی و تاریخی شهرها هر هفته بصورت زنده در یکی از شهرهای کشور اجرا می شود.