فرماندار بافق درنخستین همایش هم اندیشی منطقه سبزدشت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ نخستین همایش همبستگی و همدلي هم ولایتی مقیم وغیر مقیم منطقه سبزدشت با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بافق، مسئولان، اهالی و روستائیان منطقه سبزدشت در سالن چند منظوره روستای بساب برگزار شد.

فرماندار بافق در این همایش با اشاره به اینکه جاده گزوئیه یکی از خواسته های  اصلی مردم این منطقه است گفت: پیگیری لازم این خواسته با استاندار و مسئولان استان و مسئولان  محیط زیست در تهران انجام شده است.

محمد زاده رحمانی تصریح کرد: در سال 96 بنا بر انجام این پروژه با در نظر گرفتن تدابير زيست محيطي است به نحوی که با همراهی مردم،  برای  مسئولان ایجاد اطمینان می شود که گزندی به محیط زیست نمي رسد.

زاده رحمانی همچنین در زمینه اجرای گازرسانی به سبزدشت افزود: قرارداد برای انجام گاز رسانی به این منطقه با پیمانکار انجام شده است وعملیات اجرایی آن نیز بعد از 15 فروردین آغاز می شود.

فرماندار بافق احداث  2 مجتمع آب شرب در منطقه سبزدشت و رفع مشکل آب شرب این منطقه را از دیگر طرح های دولت در این منطقه عنوان کرد.

شعر خوانی، اجرای چاوشی محلی، برگزاری نمایشگاه توانمندی های روستائیان در غرفه شهید رحیمی از دهنودشت و حاجی فیروزو ... از دیگر برنامه های دیگر این همایش بود.