به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ محمد حسین امامی با صدور پیامی فرارسیدن یکم شهریور، سالروز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک را به مدافعان سلامت تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

اول شهریور، زادروز این حکیم بزرگ که به عنوان روز پزشک نامگذاری شده، فرصت بسیار مغتنمی است تا از مجاهدات و زحمات طبیبان که در راه نجات جان همنوع و تامین سلامت و عافیت انسان ها تلاش می کنند، تقدیر شود.

بدون شک سلامت جسم و امنیت روحی جامعه، مرهون خدمات حیات بخش طبیبان و پزشکان فرهیخته ای است که در صف اول خدمت به مردم با همدلی، همکاری ،صبر و ایثار خود، التیام بخش دردمندان و بیماران در سایه ی پر مهر حق تعالی حضور پر رنگ دارند.

بنابراين، امسال روز پزشک را در حالی گرامی می داریم که، جامعه پزشکی همگام با تمامی خانواده مدافعان سلامت کشور، با بحران همه‌گیری کرونا مواجه بوده و با آمادگی حداکثری در مقابله با این پدیده شوم کوشش گسترده ای را در تسری بهداشت و درمان برای آحاد جامعه به کار بسته تا همچون همیشه پیام آور سلامتی در اقصی نقاط ایران اسلامی باشند.

اینجانب بر خود لازم می‌دانیم تا از زحمات شبانه‌روزی پزشکان و خادمان عرصه سلامت شهرستان ابرکوه تقدیر و تشکر نموده و تلاش خستگی ناپذیر آن‌ها را در میدان مبارزه با بیماری کرونا ارج نهاده و از خداوند متعال توفیق روزافزون، سلامت، عافیت و عاقبت بخیری مسئلت ‌نماییم.

 

                                                     محمد حسین امامی

                                                      فرماندار شهرستان ابرکوه