به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات ابرکوه؛ محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه در نشست با اصحاب رسانه شهرستان گفت: فعالیت ستاد انتخابات شهرستان ابرکوه رسماً از دهم آذر آغاز و با تشکیل هیئت اجرایی و بازرسی ادامه یافت وهم‌اکنون 47 شعبه اخذ رأی در کل شهرستان (30 شعبه در بخش مرکزی و ابرکوه و 17 شعبه در بخش بهمن) فعال است.

فرماندار ابرکوه وظیفه اصحاب رسانه را انعکاس اخبار صحیح و تأکید بر حضور حداکثری مردم برشمرد و ادامه داد: در مجموع انتخابات یک امر خطیر است و انتخابات یازدهم مجلس به دلیل اینکه اولین انتخابات در گام دوم انقلاب بوده و مستکبران در داخل و خارج به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند، از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرماندار ابرکوه تعداد واجدین شرایط رأی دادن در انتخابات یازدهم مجلس در شهرستان را 34 هزار و 655 نفرعنوان کرد و افزود: از انتخابات هشتم تا دهم مجلس مشارکت مردم به ترتیب 58، 64 و 85 درصد بوده است که نشان‌دهنده یک سیر صعودی است و امید می‌رود در انتخابات یازدهم نیز همین حرکت صعودی ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: به جهت دسترسی آسان مردم به صندوق‌های اخذ رأی تعداد 34 شعبه ثابت و 13 شعبه به صورت سیار در 54 نقطه جمعیتی برای دریافت آراء آنان پیش بینی شده است که بیش از هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی و پشتیبانی نیز در شعبه‌های نامبرده، آماده خدمت به مردم هستند.

کاظمی نسب با اشاره به بیانیه گام دوم و محور توسعه قرار دادن جوانان توسط رهبری طی این بیانیه، خاطرنشان کرد: مردم ایران در ماه‌های اخیر با حضور میلیونی در تشییع پیکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی و پس‌ازآن حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن، یک‌بار دیگر در دوم اسفندماه و مشارکت در انتخابات، نظام را حمایت می‌کنند.

 وی شعار محوری انتخابات امسال را «قانون مداری و بی‌طرفی» اعلام کرد و افزود: تمام مجریان انتخابات و دستگاه‌های دولتی به شدت از جانب‌داری له یا علیه کاندید یا تفکر خاصی منع شده‌اند و تاکنون هیچ‌یک از مدیران ادارات در ستاد خاصی فعالیت نداشته‌اند.

رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان ابرکوه گفت: در بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور 31 نامزد در حال انجام تبلیغات خود بوده و در حال حاضر شش ستاد انتخاباتی در ابرکوه برپا شده است که تاکنون تنها هشت مورد تخلف تبلیغاتی از سوی کاندیداها و طرفداران آنان گزارش شده است.