به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ جلسه ساماندهی و ایجاد بازارچه میوه و تره بار شهر ابرکوه به ریاست احمد تولایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ابرکوه و با حضور جمعی از مسئولین و میوه فروشان شهرستان در فرمانداری ابرکوه برگزار شد.

معاون سیاسی فرماندار در این جلسه گفت: کنترل بازار میوه و تره بار در شهرستان باید با عزم جدی و با نظارت بیشتر با هدف کاهش قیمت ها در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار گیرد.

احمد تولایی در خصوص ساماندهی و نظم دستفروشان محصولات کشاورزی در سطح شهر بیان کرد: شهرداری ابرکوه با بررسی و امکان سنجی، مکان و فضای مناسب برای ایجاد بازارچه میوه و تره بار در شهر ابرکوه پیش بینی کند.

وی افزود: با همکاری دستگاه های مربوطه وانت بارها و دست فروشانی که در سطح شهر مشغول به فروش میوه هستند شناسایی و به منظور ساماندهی قیمت میوه و ایجاد بازار رقابتی به بازارچه میوه و تره بار هدایت شوند.

در پایان هریک از اعضا جلسه نظرات خود را بیان کردند و موضوع فوق مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید پارکینگ موتوری شهرداری ابرکوه واقع در محله نظامیه به عنوان بازارچه میوه و تره بار به صورت روزانه جهت ارائه خدمات به شهروندان مورد استفاده قرار گیرد.