به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات ابرکوه؛ جلسه توجیهی بازرسان شعب ثبت نام و أخذ رأی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه و با حضور خانم شهابی پور اعضا هیئت بازرسی استان و اعضا هیات بازرسی ابرکوه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار ابرکوه با اشاره به اینکه در 54 نقطه جمعیتی در شهرستان ابرکوه صندوق اخذ رأی وجود خواهد داشت گفت: رعایت حق الناس ، قانونمندی  و بیطرفی کامل در انتخابات از اصول هیات بازرسی بوده و اعضا و عوامل بازرسی در کنار سایر عوامل انتخابات برای برگزاری انتخاباتی سالم ، قانونمند در سطح شهرستان تلاش کنند.

کاظمی نسب افزود: در این دوره انتخابات برای دسترسی آسان تر مردم به صندوق های أخذ رأی کارخانه های کاشی کوثر، آبنوس، آرین سرام و مزرعه تلاش 1و2 پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: : کنترل و بازرسی جریان انتخابات در سطح شهرستان ، حصول اطمینان از انجام دقیق ، صحیح و به موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات است  و اعضاء هیات بازرسی بدون هیچ مماشاتی هر گونه تخلف قانونی را گزارش دهند تا از تخلفات جلوگیری شود.

رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان ابرکوه با اشاره به حضور فعال هیات بازرسی در جلسات ستاد انتخابات و ستاد پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخاباتی ، اظهار کرد: تخلفات احتمالی از سوی کاندیداها و یا دستگاه های اجرایی به دقت رصد شده و گزارش های مربوطه به هیات های اجرای، نظارت و هیات بازرسی  ارسال شود.