به گزارش روابط عمومی فرمانداری برکوه؛ جلسه شورای اداری شهرستان ابرکوه و آیین تکریم و معارفه معاونین سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار و بخشداران مرکزی شهرستان با حضور احمد ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، محمدعلی شاه حسینی مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد، محمد حسین امامی فرماندار ابرکوه و مسئولین شهرستانی در محل سالن اجتماعات شهید رجایی برگزار شد.

در این آیین ترحمی با بیان اینکه شیوع کرونا و تحریم های شدید سال 99 را سال سختی برای مردم ایران رقم زده بود، گفت: این سختی ها علی رغم همه فراز و نشیب ها درس هایی هم در راستای مقاومت، ایستادگی، وحدت، همدلی و انسجام و امید برای ما داشت که امید است در سال 1400 و حضور در صحنه های انقلاب به ویژه انتخابات، بیشتر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر اینکه همه دستگاه ها و ارگان ها باید در برگزاری انتخابات مشارکت داشته باشند، افزود: انتخابات نیازمند یک عزم ملی و همگانی است و برگزاری آن از عهده یک دستگاه و چند نهاد خارج است؛ لذا همه باید دست به دست هم بدهند.

ترحمی خاطرنشان کرد: اصل و ملاک، برگزاری یک انتخابات سالم، قانون مند، دقیق، با امنیت کامل و بدون جانب داری از هر جریان و گروهی در حوزه شهری و روستایی و ریاست جمهوری است. انتظار می رود مسئولین در کنار همه مسئولیت ها و خدماتی که انجام می دهند، فارغ از هر گونه جریانی به مجموعه فرمانداری برای برگزاری یک انتخابات آبرومند با کمترین کاستی و نقص تلاش کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات 28 خرداد 1400 بزرگترین و پر حجم ترین انتخابات است، ابراز کرد: از 16 فروردین ماه ثبت نام داوطلبین شوراهای روستاها به مدت هفت روز شروع می شود.

در این مراسم طی حکمی از سوی محمد علی طالبی استاندار یزد، احمد تولایی به سمت معاون سیاسی فرمانداری و محمود حاصلی به سمت بخشداری مرکزی ابرکوه منصوب شدند و از زحمات و تلاش های شبانه روزی علی اکبر اسحاقی و حبیب الله حسینی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.