دعوت فرماندار اردکان برای مشارکت مردم در انتخابات

 

 

✅حسین سبزواری فرماندار اردکان گفت: 

از هموطنان درخواست مشارکت فعال و افتخار آفرین در دور دوم انتخابات را دارم

 

◽️حسین سبزواری ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات افزود: کمتر از ۲۰ ساعت دیگر، فرآیند دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز خواهد شد.

 

 

◽️سبزواری گفت: همه دستگاه ها، عوامل اجرایی، نظارتی و تأمين کنندگان نظم و امنیت با تمام تلاش، خود را آماده برگزاری انتخاباتی پرشور در 93 شعبه أخذ رأی نموده اند.

 

◽️وی اضافه کرد: برخود لازم می دانم از همه بزرگواران تقدیر و تشکر کنم که در فاصله کوتاهی بعد از سانحه تلخ شهادت رئیس جمهور محترم، با تکاپو فرآيند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را فراهم ساخته و تا امروز که چهاردهمین روز از تیرماه است به برگزاری انتخابات سالم و خوب در مرحله دوم بپردازند.  

 

◽️فرماندار اردکان اظهار داشت: آن چیز که مسلم است این است که انتخابات اگر به نحو سالم برگزار شود و مشارکت مردم را داشته باشد قطعا دولتی شروع به کار خواهد کرد که با پشتوانه مردمی شکل گرفته و می تواند خواسته های جامعه را تحقق بخشد.

 

 

◽️او تأکید کرد: همه افرادی که در دوره اول تأیید صلاحیت شده اند انسان هایی بودند که صلاحیت ریاست جمهوری را داشته اند و طبیعتاً از بین این افراد دو نفر انتخاب شده اند که به مرحله دوم راه یافته اند‌ و قاعده کار این است یک نفر که توانمندی بیشتری دارد توسط مردم برگزیده شود.

🇮🇷@Ardakan_gov